Singing in the rain

19 maart 2017 - Zeist, Nederland

Onze fietsen zijn gekocht en meteen uitgeprobeerd. Even uitproberen of het zadel lekker zit zo, of het stuur goed staat en ongepland ook uitgeprobeerd of het regenpak wel waterdicht is...
De bedoeling was om naar Utrecht te fietsen, maar doordat we 's ochtend al heel veel andere goede dingen hadden gedaan (noodles proeven) zijn we niet verder gekomen dan Zeist. In Zeist hebben we ons overigens wel uitgebreid laten informeren over schoenen, nog niet gekocht omdat ze er niet waren in de goede maat, maar het zou wel eens de schoen kunnen worden die mee gaat naar de Noordkaap.
Na het schoenen passen weer lekker door de regen terug naar huis. Met paaseitjes, dat wel.
Nouja, hebben we in ieder geval geoefend met in de regen fietsen en weonze nieuwe fiets uitgeprobeerd!

Doei!

1. Sjoukje:
    20 maart 2017
    Geweldig!
    Heel hartelijk gefeliciteerd dat je al helemaal van huis naar Zeist gefietst hebt!
    Terug met de trein zeker?
    Grapje...!
    Veel sukses met alle voorbereidingen, bijna de laatste loodjes..groetjes sjoukje
  2. Trampanorr:
    22 maart 2017
    Dankjewel Sjoukje, het voelt goed dat we steeds meer dingen geregeld hebben!