De eerste blog

12 maart 2017 - Amersfoort, Nederland

Slapen in een lekke tentHallo mensen,

Als je naar de Noordkaap gaat fietsen komen er veel meer dingen bij kijken dan je vooraf bedacht had, tenminste bij ons is dit zo.

Zo is het bijvoorbeeld handig om een fiets te hebben en een tent kan ook erg handig zijn. Nee, even serieus, natuurlijk moet je deze dingen hebben, maar het is nog best lastig om de goede tent of fiets voor jou situatie te vinden (die dan ook nog eens in onze prijsklasse valt). Gelukkig kunnen we ook dingen lenen van mensen, daar zijn wij heel blij mee. Ook hebben we verschillende sponsors, iets wat wij heel erg waarderen.

De tentenjacht is in volle gang en vannacht hebben we de meest voor de hand liggende optie uitgesloten. Een handige en makkelijke optie zou zijn geweest om gewoon het tentje van zolder mee te nemen, dus hebben we die vannacht uitgeprobeerd. Het was niet een heel groot succes, maar verschrikkelijk was het ook niet. Sarien had het koud, Willemien niet, maar dat ligt meer aan de slaapzak. De tent was te klein en niet helemaal waterdicht, dus jammer, maar de tentenjacht wordt voortgezet.

Tot lees!

1. Dieke Majoor: