Goed bezig..!

21 maart 2017 - Amersfoort, Nederland

Hallo,

Dit weekend hebben we hard gewerkt aan de voorbereidingen voor onze reis. Om te beginnen zijn we verder gegaan op schoenen jacht. Dit keer in Amersfoort, hoefden we niet zo ver te fietsen ;). Nadat we allebei 10 tallen verschillende schoenen hebben gepast zijn we uit eindelijk geslaagd!

Nog meer schoenen passen...#maarwelkedan?Sarien's schoenenWillemien's Schoenen

Verder hebben we ook een fietscursus van Willemien's vader, gekregen. Heel handig! Zo weten we nu hoe we het voorwiel van onze fiets af kunnen halen, hoe we de remblokken moeten vervangen en dat je op de achterkant van je zadel moet zitten :).

We hebben alle spullen die mee moeten op reis ingepakt in de fietstassen. Zo kwamen we erachter dat we nog best een beetje ruimte over hebben. En dat onze waterzak genaamd "Dirk" te zwaar is en onhandig als er 10L ingaat. Onze oplossing daarvoor is dat we hem gewoon niet helemaal vol doen.

Tijdens de reis kunnen we eventueel ook water uit beekjes en meertjes drinken. Hiervoor hebben we ook een speciale bidon met een zuiveringssysteem gekocht.

En we zijn twee keer "de berg" op gefietst om te oefenen en dat ging best wel goed, bergen vallen meer mee dan sommigen van ons verwacht hadden.

Groetjes!