Al bijna onderweg bijna

2 april 2017 - Amersfoort, Nederland

Zo, afgelopen weekend hebben we heel veel gedaan.

Vrijdag hebben we de laatste dingen bedacht, onderzocht en de hele route uitgezocht (met een beetje hulp waar we heel dankbaar voor zijn!).

Zaterdag hebben we ingepakt en wat laatste spulletjes gekocht.

En nu, zondag, is het ineens al bijna zo ver dat we weg gaan...

Vanochtend hebben we het inpakken afgerond en alles op onze fiets gemonteerd. Het resultaat ziet er goed uit. We hadden niet verwacht dat we zo goed konden inpakken. De fietstassen zitten niet propvol, het pas allemaal prima, en we hebben zelfs hier en daar nog wat plek over.

Het komt nu wel ineens heel dichtbij hoor, we gaan morgen gewoon weg :O.

Maar, we hebben er wel heel veel zin in en alles wat we meenemen is nu allemaal, mooi op tijd, op orde en dat geeft een goed gevoel.

Dus, voor de mensen die nog bang waren dat we twee weken later gingen vertrekken, omdat we een tijdje terug nog best wel wat moesten regelen, dat gaat dus niet gebeuren! We hebben het gewoon allemaal voor elkaar gekregen!!

We gaan ervoor!

Doei!

1. Irma:
    2 april 2017
    Tot morgen bij het uitzwaaien!
  2. Sjoukje:
    2 april 2017
    Nou meiden, daar gaat ie dan! Geweldig goed gepland èn voorbereid èn op de afgesproken dag: mijn complimenten!! Jammergenoeg kom ik niet uitzwaaien, maar wens jullie een hele goede reis en vooral heel veel plezier bij jullie bijzondere onderneming! Ik wacht op jullie berichten en lees echt ALLES!
    Tot het volgende bericht dus! Toi Toi Toi!
  3. Sjoukje:
    2 april 2017
    Ik dacht dat ik net een reactie geplaatst had, maar ik zie hem niet staan... In ieder geval, meiden, daar gaat ie dan! Alles voorbereid èn bedacht èn op de fietsen gepakt èn op tijd weg: mijn complimenten!
    Hele goede reis en vooral heel veel plezier! Ik lees al jullie berichten, dus tot het volgende bericht!
    toitoitoi!
  4. Siebe hein Brouwer:
    Toi toi toi top!
    Heel veel plezier geniet ervan!
  5. Wijnanda en Ronald:
    2 april 2017
    He Meiden, heel veel succes! Geniet er van en maak er een super toffe reis van‍♀️‍♀️. Wij gaan jullie volgen op jullie spannende en geweldige reis. Toi toi toi
    Liefs van ons x
  6. Marije:
    Goed bezig! :)
  7. Dieke Majoor:
    3 april 2017
    Aaaaah, nu gaan jullie echt!!! Veel succes, fiets ze en maak er en fantastisch avontuur van. Ik zwaai jullie uit vanuit Bulgarije.