Bestemming bereikt

3 april 2017 - Deventer, Nederland

Hallo,

We zijn op onze bestemming aangekomen: Deventer. Daar logeren we bij Willemien's tante, oom en neef in het tuinhuis. Super bedankt alvast dat we hier vannacht mogen slapen!! En de lasagna was heerlijk!

En wie we ook nog even willen bedanken zijn alle super lieve mensen die ons vanochtend uit zijn komen zwaaien, het was een geslaagd uitzwaai moment.
Toen we weg fietsten voelde het wel een beetje raar dat het avontuur nu echt gaat beginnen. Maar, na een tijdje begon het te wennen en hadden we de smaak te pakken. Op een lekker muziekje lekker de berg op fietsen en "af en toe" eventjes pauze. En (iets wat zeker vermeldens waardig is en heel bijzonder voor ons): we zijn niet verdwaald!
Al met al viel de fietstocht mee.
Tijd: van 10 over half 9 tot 2 uur.
Waarvan gefietst: 3,5 uur.
Afstand: 68 km.
We waren dus ruim optijd in Deventer en hebben daar zelfs nog even een stedentrip kunnen doen! We hebben een rondje Deventer gedaan en zijn met onze fiets over de pond geweest en Sarien heeft nog een extra broek gekocht tegen de kou. Het was namelijk behoorlijk koud vanochtend op de fiets (ong. 7 °C), pas toen we in Deventer aankwamen begon de zon te schijnen.