Dag 64

5 juni 2017 - Menesjärvi, Finland

Lekker slapen, snurkende buurman (of vrouw), ontbijt om 9 uur, daarna weer verder slapen en in bed liggen, sauna en chillen...

1. Annelies:
    5 juni 2017
    Jullie verdienen wel een rustdag. Laad maar goed op voor het laatste eind. Wat zullen jullie genieten als je op de boot zit. Dan kunnen jullie heel luxe, vanuit een stoel of aan de reling, naar al het moois kijken dat je nu ziet ploeterend op je fiets met veel tegenwind. Echte doorzetters zijn jullie!!
  2. Sjoukje:
    5 juni 2017
    Ah, 200 km nog maar...een peuleschil vergeleken met wat jullie al gefietst hebben..
    Eerst lekker uitrusten en een dagje niets, daarna hoop ik dat je geen dansende bomen meer ziet
    op het laatste stuk! Nog even:TOITOITOI
  3. Sjoukje:
    5 juni 2017
    Ah, heerlijk, en reuze verstandig dat jullie een lekkere rustdag houden...en dan hopelijk géén dansende bomen meer op het laatste stuk!
    Heel veel warmte stuur ik jullie van hier uit, en TOITOITOI
  4. Siebe hein Brouwer:
    5 juni 2017
    Kou en wind, een lekkere warme douche en bed, dat is wat je nodig hebt. Lekker slapen en opladen voor de laatste 200 km. Geniet van de reis ook als het even tegenzit. Geniet van de natuur. Deze Is zo mooi en apart daar. In Nederland krijgen We een zomerse regen onweersbui. Top meiden.
  5. Marjan en Anne:
    5 juni 2017
    We bekijken het landschap waar jullie doorheen fietsen en toe op de sateliet.... wat een afstanden, wat een bossen en meren!