Dag 63

4 juni 2017 - Menesjärvi, Finland

De man van de huisjes had beloofd dat hij ons terug zou brengen naar de fietsen. En dat deed hij, maar hij vroeg er wel ook nog eens een behoorlijke preis voor bleek vandaag.
In ieder geval kwamen we bij onze fietsen en hebben we daarna het stuk naar het volgende dorp gefietst. Nogsteeds wind, kou en bergen, maar het grind had plaats gemaakt voor de hele dag regen. Ik weet niet wat erger is, want het is allebei vervelend.
Er lag heel veel sneeuw langs de weg, soms wel een halve meter, dat is koud, maar ozo mooi. Het was echt een ontzettend mooi landschap waar we doorheen fietsten vandaag. Grote witte vlaktes met kleine (1 tot 3 m) boompjes. Wahahau wat mooi.
Aan het eind van de dag zijn we in een hotel beland (die daar gelukkig stond) en hebben we besloten hier een rustdag te nemen. Dansende bomen zijn mooi, maar niet als ze in het echt niet dansen en we hebben echt even rust nodig voor de laatste iets meer dan 200 km. Ja, we zijn er bijna!

1. Emmelie van Dongen:
    5 juni 2017
    Wooow jaaaa ik ben de eerste en enige echte die op deze dag/blog reageren mag. Dames wat lees ik daar: witte tenen en kouwe klauwen! Dat is natuurlijk een heuse ontbeering. Desalniettemin douwen jullie door en daar ben ik reuze trots op hoor. Heerlijk om hier al die steunbetuigingen te lezen van Luctorren en Sjoukjens en andere supporters. Wat een fan schare hebben jullie inmiddels verzameld. Laat je niet door obstakels van de kaart brengen. Keep the focus alive and bovenal emjoy se forest em nature. Grrrroeten Emmelie
  2. Dieke Majoor:
    6 juni 2017