Dag 6

8 april 2017 - Hahn-Lehmden, Duitsland

Hoi,

De dag begon goed, nouja niet mega goed, kon beter, ehm... eigenlijk slecht, heeeel slecht.
Nee, gewoon slecht (net als deze blog).
Toen we opstonden was alles nat. Het had geregend.
Maar we kwamen er wel over heen ondanks dat we twee uur later waren vertrokken dan gepland. Daarna hebben we een half uur de verkeerde kant op gefietst en hadden we ook nog eens nogeenseen fiets mankement, maar dat was met hulp van de fietsenmaker vader gelukkig snel opgelost.
Toen we dan eindelijk de goede kant op fietsten ging het juist erg goed "het was een dag van uitersten".
We reden de goede kant op, het weer was beter (het was gestopt met regenen) en we kwamen op een goede camping.
Een mooie douche, lekker weer en een goede plek voor een vrije dag die op de planning stond.
En wifi om de afgelopen drie dagen bij te werken .

Afstand: 66 km
Tijd: 11:00 - 19:00
Steden: Friesoythe - Hahn-Lehmden

1. Wijnanda en Ronald:
    9 april 2017
    Leuk om weer van jullie te horen en foto's te zienEn jullie gaan lekker zo! Geweldig dat jullie heerlijk weer hebben nu jullie een rust/was/sop dag hebben. Veel plezier groetjes Ronald en Wijnanda
  2. Marjan en Anne:
    9 april 2017
    En met zo'n vervelend begin van de dag hebben jullie wel een mooie rustdag verdiend :)
  3. Sjoukje:
    9 april 2017
    Jeetje wat een avonturen....Vinden jullie het nog steeds leuk? Dat is wel te hopen!
    Jullie slaan je er tot nu toe kranig doorheen, heel goed!
    Goede reis gewenst verder en tot later, ik duim voor weinig wind en weinig regen!
    Toitoitoi
  4. Fred:
    12 april 2017
    Sterkte met alle nattigheid.....