Dag 69

10 juni 2017 - Bergenhus, Noorwegen

Nog een laatste keer naar de wc bij de winkel (3de keer ). Ruim optijd bij de boot en op de boot. Nog uitgezwaaid door aardige Nederlanders in een camper die stiekem wel een beetje jaloers op ons waren.
Nu zitten we al een hele tijd op de boot iedereen vol te snapchatten, te tekenen, te bloggen en heen en weer te liften met de lift. De crew is duidelijk niet ingesteld op tieners zonder hut die in de "livingroom" bivakkeren, maar dat komt wel goed. Alle mensen zijn best op leeftijd hier en veel zitten te breien. Gezellige boel.
En lekker gedouched bij de sportzaal in de boot.

1. Siebe hein Brouwer:
    10 juni 2017
    Go for it girls. Jullie gaan als een speer. Vindt het geweldig stoer van jullie.
    Ach ja de noordkaap Is kaal en leeg. Maar het Is wel een geweldige ervaring. Vergeet niet om op de noordkaap onder het bezoekers centrum naar de grotten te gaan. Vond ik toen mooi.
    Go Girls go....
  2. Wijnanda en Ronald:
    10 juni 2017
    Wat geweldig dat jullie de boot gehaald hebben. Wat een top prestatieGeniet van de Noordkaap een mooi einde aan een geslaagde ‍♀️trip. Hebben jullie de al koud staan? Want dat hebben jullie wel verdiend! X
  3. Like en Eppie:
    11 juni 2017
    Rust maar lekker uit op de boot zodat jullie met vernieuwde kracht weer verder kunnen.
  4. Sjoukje:
    11 juni 2017
    Nou, fantastisch, ladys, heel stoer, erg veel bewondering voor jullie enorme prestatie vol voor- en ook tegenspoed, maar jullie hebben alles glansrijk doorstaan!!
  5. Luctor Herwig:
    11 juni 2017
    Super, jullie hebben de Noordkaap gerond, gefeliciteerd!
  6. Annelies:
    11 juni 2017
    Gefeliciteerd!! Genieten jullie maar van jullie fantastische prestatie. Ondanks al dat slechte weer hebben jullie toch mooi doorgezet. Wees maar trots op jezelf
  7. Marjan en Anne:
    11 juni 2017
    Ik sluit me helemaal aan bij de vorige reacties. Dag toppers, super dat jullie dit gedaan hebben. (En al heb ik geen camper, ik ben ook een beetje jaloers)