Dag 58

30 mei 2017 - Pajala, Zweden

Laatste vrije dag in zweden, laatste stempel, laatste ijsje en dit wordt de laatste nacht in Zweden.

1. Siebe hein Brouwer:
    30 mei 2017
    Zo jullie zijn goed bezig. De trip van je leven! Norway here they come....
  2. Florentien Benedict:
    30 mei 2017
    Hallo hallo ,wat hebben jullie het toch goed voor elkaar en wat een enorme belevenis. en wat fietsen jullie al enorm lang en ver. erg leuk om steeds een stukje te lezen. Willemien, we hebben inmiddels je brief ontvangen en gelezen. Douwe zei, is Willemien nou nog steeds aan het fietsen? in de brief stond dat je geen beer had gezien en in je reisverslag stond dat jullie juist een beer hadden gezien. hier gaat alles zoals altijd. veel gekwetter en gesnater en veel te doen. Douwe heeft een moestuintje en Christine hockeyt en tennist nu weer heel graag. ik ga komend weekend naar Ljubljana voor werk, ik blijf er ook een paar nachten, stad bekijken. Feline gaat gestaag door met al haar bezigheden en Floris tennist nog lekker door. het allerbeste voor jullie, geniet ervan en zet hem op. tentje af, fietsen, tentje op etc etc enneh, het is hier verschrikkelijk warm, dus 'geniet' maar van de koelte daar ;).
  3. Like en Eppie:
    31 mei 2017
    Wat een reis met zoveel leuke contacten en verschillende slaapplaatsen en zoveel dieren.
    Onvergetelijk.
  4. Annelies:
    31 mei 2017
    Wordt het nu Finland? Of gaan jullie rechtstreeks naar Noorwegen? Of kan dat helemaal niet?
    Is het weer al een beetje warmer? Zet hem op Wij zijn zo trots op jullie. Als we anderen over jullie vertellen straalt jullie prestatie ook een beetje op ons. Marloes en Ilan komen in augustus.
  5. Luc:
    31 mei 2017
    Wat zijn jullie ver. Sterrenloze nachten! Licht op je fiets heb je niet nodig. Ik jullie nu naar het zuiden fietsen, kunnen we in Vaasa koffie drinken. Ik wens jullie nog veel lol samen.
  6. Emmelie:
    3 juni 2017
    Heee lieve meiden! Woow ik heb jullie brief ontvangen. Wat een origineel papier. Homemade. I lof it. Ik denk nog elke dag aan jullie en blaas jullie dan indianen kracht en fietslol toe. Hoe is het weer nu daar? Alle liefs mooie blommen. Emmelie
    Ps Luc die heeft gereageerd is dat mijn oude overbuurman Luc, die in Finland woont? Hoe kent hij jullie nou weer?
  7. Luc:
    4 juni 2017