Dag 39

11 mei 2017 - Timrå, Zweden

Boodschappen gedaan en lang uitgerust daar. Het was koud buiten en warm binnen. Bovendien waren we gezellig aan het kletsen met een dikkere man in een te strakke trui met "Swag" erop. Ook weer chocolade gekregen.
Ook een stempel en een ijsje gehaald
Daarna opweg naar de camping een stukje verderop.
Meneer was niet aardig, we mochten niet op de camping staan en hadden moeten bellen en dit en dat en zus en zo en dan zei hij alles ook nog 8 keer.
Okee, dan niet, dan gaan we maar naar de andere camping (gelukkig waren er twee campings).
Daar waren ze een stuk vriendelijker.
De meneer was aardig en wilde ons een kachel geven voor in de tent (?). Maar, wij waren zo brutaal om te vragen of we onze tent in de grote omkleedruimte op mochten zetten. Meneer keek heel moeilijk en bracht de kachel weg zonder wat te zeggen. Hij kwam terug met een sleutel en liep naar een caravan waarvan wij dachten dat de mensen gewoon niet thuis waren, maar dat was niet zo.
Het was de luxeste caravan die wij ooit hebben gezien, met tv en de kachel stond al aan. Prachtig!
En daar mochten wij in slapen!!! En dat voor maar alleen die €12,- die we hadden betaald voor het camperen.
Wat een geluk, wat een avontuur.

1. Marjan en Anne:
    16 mei 2017