Dag 30

3 mei 2017 - Kloten, Zweden

Afscheid genomen van de familie van Willemien.
Heerlijk weer, echt heerlijk weer. Stempel gehaald, geen ijsje, want die hadden we al gehaald.
Veel bergen vandaag: lekker klimmen. 's Avonds beland op een erg primitieve camping in Kloten met alleen een wc (geen eens drinkwater). Gelukkig hadden we Dirk voor niets de laatste kilometers vol meegesleept.
Primitief, maar heel erg mooi. Prachtig aan het meer met zonsondergang enzo. En: het was zo lekker warm vandaag dat we ons in het meertje hebben gewassen, dat was heel verfrissend en het viel wel mee hoe koud het was.

Doei!

(Er komen nog meer reisverhalen, maar niet allemaal op fb!)

1. Annelies:
    7 mei 2017
    wat leuk om weer nieuws van jullie te lezen. Fijn dat het goed met jullie gaat Het is echt een prestatie die jullie aan het leveren zijn! Wij zijn de laatste dag in Hanoi Morgenochtend nog 1 excursie Eind van de dag vliegen Liefs Opa en Oma
  2. Sjoukje:
    7 mei 2017
    Ha meiden, fijn jullie verhalen te lezen!
    Hoe is het, zijn er goed te fietsen paden op jullie weg naar t noorden, of fiets je op de A6? Daar ben ik benieuwd naar!
    Jullie laatste verhaal over die heel primitieve camping aan dat prachtige meer roept fijne herinneringen bij me op, vond ik erg leuk! Toitoitoi!
  3. Emmelie van Dongen:
    7 mei 2017
    Jaaaaa hoor dat gaan ze weer. Helemaal naar de Kloten. Ik ben trots op jullie dames. Van mij krijgen jullie een virtuele pizza met massage. Go der voor. Iiefs Emmelie
  4. Irma:
    8 mei 2017
    Wat zijn jullie inmiddels al ver. Succes nog!
  5. Marije:
    9 mei 2017