Dag 29

1 mei 2017 - Nora, Zweden

Vrijedag in de zon. Laatste dag met de familie van Willemien. Uitslapen en uitzoeken. Naar Nora, maar bijna alles is dicht op deze dag. Ook het touristen bureau waar wij onze stempel wilde halen. Die was gisteren ook al dicht (zondag), maar we dachten dat hij deze dag wel open zou zijn, dus hebben we wel vast wen ijsje gegeten gisteren.
Nouja, dan maar morgen terug.

Wel heerlijk in de zon de blog bij kunnen werken.
De thermometer vond dat het 44,5 °C was.
Heerlijk weer voor lezen op een stoel en verder niets. Behalve dan paaseitjes verstoppen, zoeken en eten, pannenkoeken bakken en kubb spelen.
Ook bijzonder om mee te maken dat iedereen naakt gaat op deze camping bij deze temperaturen (de camping waar we eigenlijk heen wilde was dicht, dus zijn we maar naar de naturistencamping gegaan).

Nou gaan we er weer even vandoor en we weten niet wanneer we weer wifi hebben, dussss: Latersss!! En tot lees!

1. Sjoukje:
    2 mei 2017
    Bijna op de helft, meiden, dat wordt wel even een feestje, denk ik!
    Liggen jullie op schema?
    Leuk de verhalen!
    Groet, Sjoukje, toitoitoi
  2. Ellis Nanninga:
    2 mei 2017
    Super leuk om jullie verhalen te lezen :).
    Wanneer ik het zwaar heb op de fiets naar Zeist denk ik even aan jullie en verdwijnt mijn zelf medelijden als sneeuw voor de zon!
    Veel succes nog! Hou vol :D
    Liefs, Ellis
  3. Emmelie van Dongen:
    3 mei 2017
    Vol jolijt blijf ik graag op de hoogte van jullie gekkigheid. Gaaaaf dames. Zet hem op. Het zal wel weer even wennen zijn zonder Janos en Hendrike, maar er komen vast meerdere vormen van steun langs. Ik denk aan jullie liefs emmelie