Zeeland is ook al heel zuidelijk.

10 september 2019 - Zeeland, Nederland

Lieve mensen,

De tijd vliegt en wij vliegen nog niet helemaal mee. Alles gaat zo snel aan ons voorbij dat we tot kort nog niet helemaal beseften dat we weg gaan, maar dat besef begint steeds meer te komen. De dag van vertrek komt alleen ook akelig snel dichtbij en ondanks dat we er veel zin in hebben is het ook wel een beetje spannend allemaal en moet er nog veel geregeld worden.

Gelukkig kan dat ook allemaal vanuit het zonnige zuiden: Zeeland, waar we nu zitten (en waar het trouwens niet altijd even zonnig is), om nog wat laatste centjes te verdienen.

De matjes worden uitgetest, de tent is besteld, verzekeringen, afscheidsfeestjes en alle andere puntjes op de i worden geregeld en verder is er even niet heel veel te melden. Behalve dan dus de dag van vertrek!

Of eigenlijk is die ook nog niet helemaal zeker... Maar lieve mensen, met blijde hoop op een goed reisverloop kunnen we u wel vermelden dat maandag of dinsdag van de 39ste week van het jaar 2019 (23 of 24 september) wij vertrekken op ons stalen ros richting het Zuidelijkste puntje van het vaste land van Europa.

Ik hoop dat u genoten heeft van dit heuglijke nieuws en lieve groetjes,

van Ons.

Dahag.

1. Marjan en Anne:
    10 september 2019
    Leuk dat het begin van jullie reisverslag er nu is. Sterkte met de laatste voorbereidingen!
  2. Louis Raaijmakers:
    10 september 2019
    Geweldig dat jullie nu gaan voorbereiden. Wat een geweldige tocht. Zo totaal anders dan jullie vorige reis naar het noorden. Dat voorbereiden alleen al is genieten (vind ik). Wat mij betreft delen jullie die voorbereidingen ook. Geniet ervan. Wij zien uit naar jullie belevenissen.
  3. Marije:
    Lekker bezig meiden! :)
  4. Luctor Herwig:
    11 september 2019
    Succes met de voorbereiding!
  5. Fred:
    11 september 2019
    Leuk dat jullie weer een blog gaan bijhouden. Succes meiden!!