Sojayoghurt en een inbouwpomp. 10-05-2019

10 mei 2019 - Amersfoort, Nederland

Geachte geïnteresseerden,

Gisteren avond hadden wij het genoegen om onze koopdonderdagavond door te brengen in de nieuwere vestiging van de Decathlon in Utrecht.

Na een tijdje gezellig mailcontact te hebben gehad zijn wij tot een overeenkomst gekomen. De Decathlon wil graag met ons mee op reis en wij nemen hun graag mee in ons avontuur. Zodoende stonden wij gisteren totaal onvoorbereid bij Decathlon de wall. Na eerst schoenen op de kop getikt te hebben 🐒bij een outlet winkel verderop in Utrecht hadden we al twee dingen geleerd.

Ten eerste dat het helemaal niet nodig is om zo lang te twijfelen over dingen als we vorig jaar deden, want we hebben deze schoenen in een half uurtje gezocht, gevonden en gekocht. Vorig jaar deden we daar 5 weken over.

En ten tweede dat we dingen nog net zo lekker onvoorbereid kunnen doen als vorig jaar, maargoed, het kwam altijd goed en het komt altijd goed en het kwam goed gisteren avond ook en eigenlijk is het al goed.

We hadden dus wel mooi gefixed dat we een mooi bedrag shoptegoed van de Decathlon kregen, maar we hadden niet van te voren bedacht waar we precies allemaal nog behoefte aan hadden.

Gelukkig konden zij eerst de shoptegoedbon ook even niet vinden en voelden wij ons al iets minder knullig. Nog gelukkiger konden de lieftallige werknemers de bon toen wel vinden, anders hadden we een probleem gehad.

Wat we in ieder geval nodig hadden was voorfietstassen en die hebben we! Precies wat we zochten, dus dat is fijn 🥇.

Toen hadden we nog een bedrag over en hebben we van alles bekeken en bedacht en kwamen we tot de conclusie dat een goed matje wel fijn zou zijn voor de rug.

We hebben alle matjes uitgetest van het soort dun zelfopblaas matje wat we al hadden tot mega opblaasbedden die we niet nodig hebben. Uiteindelijk hebben we het perfecte matje gevonden. Het is een dun luchtbed met ingebouwde pomp. Iets duurder dan ons budget, maar voor een goede nachtrust hebben wij dat wel over. Bovendien komen we niet ver als de ruggen ongelukkig zijn.

Zo hebben we na mooi avontuur weer wat mooie dingen aan onze fiets uitrusting verzameling toe kunnen voegen en zijn we weer een beetje meer klaar om op reis te gaan.

Eerlijk gezegd kunnen we niet wachten!

Ik hoop dat jullie ook mooie avonturen meemaken op donderdag avond. Zo niet, of als je je verveelt, kan je dus altijd even bij de Decathlon langs gaan en matjes uittesten. Het is het proberen waard kan ik je vertellen.

1. Antke Meintema:
    10 mei 2019
    Uhhh ligt het aan mij dat ik niet snap wat dit met sojayochurt te maken heeft? Hilarisch stukje trouwens!😂🤣😅
  2. Marije:
    11 mei 2019
    Leuk verhaal :) jullie zouden een testpennel kunnen beginnen🙃
  3. Luctor Herwig:
    14 mei 2019