Dag 44

16 mei 2017 - Åsele, Zweden

Rustdag. Koud. Brieven. Stempel. Toch maar een ijsje. Wifi. Blog. Doei.

1. Sjoukje:
    16 mei 2017
    Oh lieve meiden, je bent al op twee/derde van jullie tocht, goed hoor!
    Het derde derde deel wordt helaas ook wel steeds kouder, vrees ik..
    Ik wens jullie iedere avond een reddende engel toe!
    Zet em op, steeds weer, tòch plezier en veel sukses wens ik jullie van harte toe!
    Liefs, sjoukje
  2. Like en Eppie:
    16 mei 2017
    Heerlijk om jullie reis verhaal te lezen. Wat zijn elanden mooi om te zien vooral de mannetjes met zo'n gewei.
  3. Louis Raaijmakers:
    17 mei 2017
    Wat een geweldige verhalen. We vinden het ook mooi om te lezen hoe creatief jullie situaties handen en voeten geven. Geniet er van. Sarien, dank je voor de fantastische kaart. Dat je nog tijd vindt om zo'n arbeidsintensieve kaart te maken. We geven hem een mooi plekje waar we steeds met jullie in gedachten met jullie kunnen meefietsen. Dat tentje heeft al veel kou meegemaakt. De laatste keren dat we hem gebruikten was in Schotland en Wales en daar hadden we ook nachten met nachtvorst. Ikzelf heb voor mijn rondje Nederland een kleiner en lichter tentje gekocht; omdat ik alleen fiets is jullie tentje net even te zwaar. We wensen jullie nog een heel voorspoedige reis toe met ontmoetingen met heel veel aardige mensen, want dat is uniek voor mensen die 'andere' vakanties doen. Heel veel groetjes.
  4. Carla Peters:
    17 mei 2017
    Hoi hoi, via Gerjan kan ik ook jullie verhalen/foto's en video's lezen en zien. Leuk! En ik vind het echt heel super dat jullie dit doen. !
  5. Emmelie:
    18 mei 2017
    May the flowerpower be with you two! Emmelie
  6. Sjoerd:
    22 mei 2017
    Leuk om mee te lezen. Geniet er nog van.