Dag 19

21 april 2017 - Asaa, Denemarken

Afstand: 70 km.
Steden: Hadsund - Aså

Eindelijk een fietsenmaker tegengekomen vandaag, dat betekend nieuwe remblokjes waar we erg blij mee zijn. Nu durven we weer bergen af. Hij sprak alleen maar Deens, maar we hebben toch wel een praatje kunnen maken over zijn fietstochten o.a. naar Parijs. En hij gaf ons een powegel om te eten voor als we er echt doorheen zitten, dat vonden we heel lief.
De windkracht was vandaag 6, dus dat was hard. Gelukkig hadden we de meeste wind van opzij, maar sommige stukjes hadden we m ook tegen, dat was erg zwaar.
We zijn aangekomen bij de kust en hebben een heel stuk langs de kust gefietst, heel mooi, echt heel mooi.
We zijn wel aangekomen op de camping die we voor ogen hadden.
Jammer alleen dat het zwembad niet open was. Sarien vroeg dat een beetje voor de grap, maar het was niet open nu. Willemien grapte erachteraan dat we dan maar in de zee moesten zwemmen, dat vond de camping mevrouw heel gek en het leek d'r een beetje koud.