Dag 49

21 mei 2017 - Piteå, Zweden

Dag 49

Tijdloosleven is onmogenlijk omdat overal de tijd staat, maar zonder overal de tijd zonder tijd leven is ook ontzettend lastig. We zijn zo gewend om de tijd te hebben en alles aan de hand daarvan te doen dat je hele alles door de war gaat zonder tijd, zeker als het dag en nacht licht is.
We werden s ochtends wakker en het had 3 uur 's nachts kunnen zijn, maar ook 10 uur in de ochtend. Wij gokten op dat laatste en stonden dus maar op. Maar nadat we vertrokken waren en per ongeluk de tijd zagen zijn we er al weer mee gestopt. Het was helemaal niet zo leuk als we dachten om zonder tijd te leven.
Heerlijk weer vandaag: korte broeken weer zelfs!
Aangekomen in Piteå op een camping. Uitgebreid boodschappen gedaan in een mega winkel en afbak pizza gegeten!

1. Wijnanda en Ronald:
    22 mei 2017
    Wat een leuke verhalen en wat maken jullie een hoop mee! En zoveel mensen die jullie willen helpen en die jullie ontmoeten. Maar wat triest van je klasgenootje Willemien. Heel veel sterkte daarmee. Fietse ook die laatse kilometers nog..... heel veel plezier en geniet van alles wat op jullie pad komt. Liefs Wijnanda en Ronald x
  2. Sjoukje:
    22 mei 2017
    Wat naar dat je met de dood van een klasgenoot geconfronteerd werd, Willemien! Ik hoop dat jullie het samen en met die aardige mensen die jullie ontmoeten konden en kunnen verwerken!
    Wat een enorme belevenis is deze tocht...wat een schitterende plekken waar jullie de lichte nachten doorbrengen..jullie worden er helemaal filosofisch van..
    Zonder tijd leven - zou wel heel bijzonder zijn, maar praktisch gezien wel erg moeilijk voor ons, georganiseerde mensen als we zijn!
    Veel sterkte en vooral heel veel plezier weer met t vervolg van jullie prachtreis! Liefs v sjoukje