Dag van vertrek

23 september 2019 - Middelburg, Nederland

Dames en Heren, Hooggeëerd publiek,

Vandaag willen wij u meenemen bij de start van hopelijk een prachtige reis vol avontuur en mooie ervaringen.

Het schema voor vandaag was gemaakt en nu al (stap 1) in het honderd gelopen. Maar dat geeft niet, want wij kennen onszelf langer dan vandaag en gingen er niet vanuit dat het zo zou lopen als verwacht.

Het was een mooie dag, alles is goedgekomen en van iedereen is afscheid genomen.

Vanochtend is alles ingepakt. Sarien kwam naar Willemien en daar hebben we nog de laatste dingen verdeeld, hebben we alles in de bus geladen en zijn vertrokken naar het zuiden. Eerst naar de tante en oom van Sarien, nog even gezellig kletsen. Daarna naar de stalplaats voor de bus. In zeeland, waar wij beiden hebben gewerkt bij het paradijsje fruitteelt bedrijf de ring, hebben we nog afscheid genomen en de bus gestald. Vanaf daar zijn we vertrokken, om 7 uur s avonds zijn we vertrokken naar het nog iets meer zuiden: Middelburg. Vannacht slapen we daar bij Willemien’s vriendje.

Lekker gegeten, lekker gedoucht, straks lekker slapen en hopelijk morgen fris en fruitig op de fiets.

Morgen begint het echte avontuur. Op weg naar waar de weg ons brengt, opzoek naar een slaapplek hopelijk vergezeld door goed weer.

Dahaaag,

Groetjes ons.

1. Sjoukje van Dijk:
    23 september 2019
    Hoi Willemien, ik zie nu op je foto's dat opa's en mijn kampeerauto nog steeds leeft en zelfs levendiger is geworden (qua kleur dan, hè!), dat valt me erg mee, fijn voor je!
    Een hele fijne reis wens ik jullie, beleef lekker veel gekke avonturen zodat wij hier thuis ons kunnen zitter verbijten dat we niet óók zo lekker ver gefietst hebben toen we jullie leeftijd hadden!
    Heel veel plezier! Tot het volgende verhaal!
  2. Louis Raaijmakers:
    24 september 2019
    Heel mooie reis toegewenst. Mooie tochten, mooie streken, en allereerst: mooie mensen, want die gaan jullie ontmoeten. Laat ons vooral delen in jullie belevenissen; we zien uit naar jullie verhalen en foto's
  3. Marjan en Anne:
    24 september 2019
    Goede reis gewenst, met veel fijne avonturen- en goed weer deze keer!
    Het fietsen is al begonnen, en het bloggen ook: zo genieten wij een beetje mee.
  4. Luctor Herwig:
    Heel veel plezier!