Dag 50

22 mei 2017 - Piteå, Zweden

Rustdag in Piteå. De camping bleek duur te zijn, maar die was dan wel mét wifi, mooi dan konden wij de blog bijwerken. Het was zomer vandaag: korte broeken en de stad in. De hele stad doorgelopen (was niet heel groot) en weer eens een winkel ingelopen na 2 maanden geen kledingwinkel te hebben aangeraakt, je kan nou eenmaal niets extra's meenemen op zo'n reis. Het enige wat we hebben gekocht was een nagellak die voor 10 cent ergens in een grabbelton lag.
Veel fietsen betekend ook veel eten, maar vandaag hadden we nog geen boodschappen ingeslagen voordat we de stad ingingen, dus hadden we honger. Heerlijke falafel gegeten in een schattig restaurantje en daarna nog patat en afbakpizza voor avondeten. Geen chocolade vandaag goed hè! .
Gelukkig fietsen we dat alles er allemaal weer af.

1. Luctor Herwig:
    26 mei 2017
    Piteå, daar ben ik nou nog nooit geweest
  2. Emmelie:
    26 mei 2017
    Klinkt goed dames. Fijn dat het weer jullie ook gunstig toevalt. Hier is het heerlijk toeven in de zon en daar buiten. Geniet ervan en een bloemige knuffel Emmelie
  3. Emmelie:
    26 mei 2017
    Woow dames en ik zie dat jullie niet ver verwijderd zijn van de grens met Estland. Dat wordt weer een mijlpaal:) Ik wou dat ik jullie trakteren op pizza met leuke gast. Emjoy to the max. Emmmmmelie
  4. Milly:
    26 mei 2017
    Wow! Ik ben trots op jullie!!