Wintertrip

22 januari 2022 - Osnabrück, Duitsland

Beste mensen,

Ten eerste allemaal de beste wensen.
Jullie hebben al een tijdje niets meer van ons gehoord, maar dat betekend niet dat er niet veel is gebeurd. Alleen door corona en steeds meer vastigheid in ons leven zijn onze reizen wat beperkt 🧳 en daarbij ook de verhalen.

Niet getreurd, want het is weer tijd voor een nieuwe avontuur! Op dit moment zitten wij in de trein van Amersfoort naar Osnabrueck op weg naar Kopenhagen. En dat is nog maar het begin!

We hebben de interrail passen weer in de pocket en de plannen zijn rond. We gaan naar het hoge Noorden! We maken met de trein een rondje door skandinavië: heen door Zweden 🇸🇪  en door Finland weer terug 🇫🇮.

De reis zal 14 dagen duren en dat is hopelijk precies genoeg om weer op adem te komen. Want we hadden het allebei wel even nodig na periodes van hard werken.

En al die dagen zullen we weer zo goed en kwaad als dat gaat met jullie delen wat we allemaal meemaken, zodat ook jullie een beetje mee kunnen genieten van het avontuur.

Nu op naar Kopenhagen, eerst eten bij Willemien’s nicht en daarna naar Urban House hostel.

Voor nu was dit het even, wij zitten te knutselen in de trein, dus voelen ons weer helemaal thuis.
Fijne dag allemaal!

1. Like en Eppie:
    22 januari 2022
    Leuk om te horen dat jullie weer aan het reizen zijn veel plezier wij verheugen ons op de verhalen en de foto’s
  2. Louis Raaijmakers:
    22 januari 2022
    Heel veel plezier. Leuk dat jullie de ervaringen gaan delen.
  3. Wijnanda en Ronald:
    22 januari 2022
    Heel veel plezier en we zijn benieuwd naar jullie verhalen en foto’s. Hopelijk krijgen jullie het noorder licht te zien. 😘
  4. Marije:
    Heel veel plezier!😘