Thuisbest.

3 november 2019 - Amersfoort, Nederland

Dag 40 (vrijdag 1 november)

We kregen wen frans ontbijtje met croissantje en fietsten door Parijs naar Station Noord. De fietsen stonden er gelukkig nog.

Daar haalden we onze eerste trein! We zaten erin en hij kon vertrekken! Of toch niet... iets met de locomotief. Vijftig minuten later vertrokken we alsnog, maar wij hadden de overstap al gemist. Gelukkig konden we nog via een andere route toch nog op dezelfde tijd in de trein belanden die we wilden hebben en zo kwamen we heel wat nationale treinen later om 22:02 aan op Amersfoort Centraal. De overstappen gingen goed, we sleepten fietsen treinen in en uit en trappen op en af en misten er zo gelukkig niet nog één. In Nederland was het koud, maar de herfstblaadjes hadden we gemist en natuurlijk de lieve mensen. Wat fijn om weer thuis te zijn!

Nu eerst maar eens lekker chillen en dan later alles voorzichtig uitpakken en wassen tegen de bedwantsen, want één ding weten we wel, die wil je niet in je huis.

Dank jullie wel allemaal voor het volgen van de blog en leuke en lieve reacties die we hebben gekregen! We hopen dat jullie op deze manier een beetje mee hebben kunnen genieten van weer een bijzondere reis.

1. Luctor Herwig:
    3 november 2019
    Welkom thuis en tot snel op de club!
  2. Louis Raaijmakers:
    3 november 2019
    Ik heb zeker meegenoten. Bedankt voor al jullie enerverende berichten. Welkom thuis weer.
  3. Sjoukje van Dijk:
    3 november 2019
    Fijn dat jullie weer goed en wel thuis zijn! Nu even lekker uitpuffen en je lekker laten verwennen, dan borrelt er straks vanzelf wel weer een wild plan op..
    Dank dat jullie ons lieten mee-be-leven!
    Tot de volgende reis met verhalen! Of misschien zie ik je wel eerder bij mij, Willemien!
    Groetjes Sjoukje
  4. Siebe hein Brouwer:
    3 november 2019
    Ik vond het weer erg leuk om jullie avonturen te lezen!

En al plannen voor de volgende trip??
  5. Marijke:
    3 november 2019
    Wat een bijzondere tocht hebben jullie gemaakt en wat een doorzettingsvermogen. Met veel plezier alles gelezen. En ook leuk die foto's. Geniet nu maar na en leg je kleren maar eerst in de regen wie weet houden bedwantsen daar niet van. Tot spoedig ziens. Liefs Marijke
  6. Marjan en Anne:
    4 november 2019
    Ik heb genoten van jullie avonturen en van de manier waarop jullie erover vertelden!
    Dank je wel voor alle leuke blogs!
  7. Like en Eppie:
    4 november 2019
    Fijn dat jullie weer thuis zijn. Wij hebben genoten van jullie reisverslagen dankjewel hier voor.