Veilig thuis

20 juni 2017 - Thuis, Nederland

Hallo,

Na twee dagen wildkamperen in Bodø, een enerverende treinreis (Bodø - Oslo 18 uur) met grappige mensen en 1 uur slaap, een zeer interessante boottocht met alleen maar slaap en een ontzettend hete auto met twee tevreden meisjes (omdat ze opgehaald werden in Fredrikshaven) voor de laatste 12 uur terugreis zijn we gisteren avond helemaal heel en veilig thuis aangekomen. De laatste kilometer hebben we zelfs nog gefietst. En oh, wat is het gek om thuis aan te komen en te zien en te voelen dat het warm en groen is en donker wordt!
We hadden een goed onthaal en wat is het fijn om thuis te zijn.

1. Hans:
    Welcome back!
  2. Sjoukje:
    20 juni 2017
    Fijn, meiden, heerlijk dat jullie gezond en wel weer op honk zijn, maar....wát een levensverrijkende ervaring hebben jullie opgedaan!!
    Leuk dat ik jullie reis een beetje mee kon beleven via je blog, dank en...gefeliciteerd met de prestatie!
  3. Louis Raaijmakers:
    20 juni 2017
    Fantastische reis hebben jullie gehad met veel avonturen en bar slecht weer zo nu en dan. En nu weer veilig thuis in een bijna oververhit Nederland. Wat een tegenstellingen. Nu kan het nagenieten beginnen. Gaan jullie er nog een (foto-)boek van maken? We hopen je in Amersfoort weer te zien. Lekker uitrusten en lieve groeten.
  4. Wilma:
    20 juni 2017
    Welkom terug!! Tot zaterdag Willemien :)
  5. Luctor Herwig:
    20 juni 2017
    Fijn dat jullie na deze fenomenale prestatie weer veilig thuis zijn!
  6. Annelies:
    20 juni 2017
    Welkom thuis Wat een overgang En fijn nagenieten van jullie prachtige prestatie, om trots op te zijn
  7. Marjan en Anne:
    21 juni 2017
    Welkom thuis na deze bijzondere reis!
    Bedankt voor alle leuke, spannende, koude, avontuurlijke blogs, we hebben ervan genoten.
  8. Kimberley Gouw:
    23 juni 2017
    Welkom thuis dames!! En heel erg goed gedaan. Mogen jullie echt trots op zijn

Groetjes familie Gouw
  9. Peu en loes:
    17 juli 2017
    Wij hebben allebei jullie verslag gelezen. Heerlijk wat een verhalen.
    Geweldig wat jullie gedaan hebben.
    Liefs loes en Peu.